Monday, August 15, 2011

Assalamualaikum dan Salam sejahtera...nama saya Zul Husni.blog ni dilahirkan pada 5/08/2011.Aku wat blog pon sebab tengok member banyak yang layan blog.lagipon aku nak share gak something.benda yang aku share macam movie,software,sedikit trick,ilmu,dan beberapa information-information yang berguna....segala effect yang dihasilkan ni berpandukan buku Netscape Composer,basic sample code pula aku cari kat google,sebarang masalah tentang code aku rujuk kt orang yang pro dalam coding.ade gak aku built sendiri berdasarkan basic code dia.tp ada gak yang aku copy paste je dari google.tu pon dua je yang jd,yang lain tu kne edit bg sempurna.Thanks la kepada yang sudi membantu aku and kepada member yang bg pertolongan kt aku(sorang je la).Harap-harap korang follow la blog aku ni...


(~_~)



Selamat Menyambut bulan Ramadhan pada tahun 2011














0 comments: